سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش فایل2

پاورپوینت کاستن فاصله بین دولت و شهروند

مرجع فایلهای امورزشی | پاورپوینت کاستن فاصله بین دولت و شهروند

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

 

 

  • مرجع فایلهای امورزشی | پاورپوینت کاستن فاصله بین دولت و شهروند

    پاورپوینت کاستن فاصله بین دولت و شهروند



    نام محصول : پاورپوینت کاستن فاصله بین دولت و شهروند

    دسته : پاورپوینت – powerpoint
    بازدید: 5 بار
    فرمت فایل: ppt
    حجم فایل: 7505 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 137

    توضیحات کوتاه:
    دولت های پیشرفته با دشواری های حساس و جدیدی روبرو هستند آنها می بایست سرویس های خود را با توجه به افزایش انتظارات شهروندان و مراکز تجاری در سطح کشور و بدون ایجاد هر گونه تنش در سطح جامعه ، حفظ ، و دائماً آنها را ارتقا دهند و بوروکراسی های اداری را تبدیل به سرویس های شهروند محور و کارآمد کنند ، تا بدین


    توضیحات کامل:

    • اگر بخواهیم بعضی از تجربیات دولت های موفق در زمینه ایجاد زیرساخت شبکه های پرسرعت را بکار ببندیم و مورد بررسی قرار دهیم،می توانیم به دولت سوئد،ایالات متحده،کانادا،کره جنوبی و ژاپن اشاره نمائیم که با نوآوری هایی،توانسته اند شبکه پرسرعت را به سرعت در کل کشور گسترش دهند.

    •در کشور سوئد بعد از خصوصی سازی شرکت مخابرات در سال 1993،شهرداری استکهلم شرکتی بنام Stokab را در سال 1994 تاسیس کرد که هدف آن،ایجاد بستر فیبر نوری تا خانه های  شهر استکهلم بود.هم اکنون این شرکت ها با در اختیارداشتن 500 هزار کیلومتر فیبر نوری در شهر،تار های خود را به بانک ها،شرکت های بیمه،رسانه های خبری و دیگر شرکت های خصوصی و دولتی اجاره می دهد.

    •دولت هایی که می خواهند بخش خصوصی در ایجاد زیرساخت پرسرعت شبکه کشور دخالت کند باید قراردادهای همکاری وتسهیلاتی را بین شرکت های خصوصی و دولت ایجاد کنند به گونه ای که درهزینه هاو منافع آتی آن شرکت ها شریک باشند وبرای سودآوری آنها نیز تسهیلاتی را ایجاد کرده باشند.در چنین شرایطی شرکت های خصوصی به شدت،به حمایت و پشتیبانی دولت در سرمایه گذاریهایشان نیاز دارند.


    تضمین خرید

سیستم های بازی در ورزش فوتسال

مرجع فایلهای امورزشی | سیستم های بازی در ورزش فوتسال

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

 

 

  • مرجع فایلهای امورزشی | سیستم های بازی در ورزش فوتسال

    سیستم های بازی در ورزش فوتسال


    سیستم های بازی در ورزش فوتسال
    دسته: تربیت بدنی

    بازدید: 1 بار

    فرمت فایل: docx

    حجم فایل: 772 کیلوبایت

    تعداد صفحات فایل: 20

    سیستم از ارکانی اصولی و آشنائی با تکنیک است و زیر بنای اولیه تکامل تاکتیک‌های تیمی می‌باشد بر اثر پیشرفت‌های علمی و عملی در فوتبال امروز جهان کم کم سیستم‌های قدیم جای خود را به روش‌های جدیدتری از تاکتیک‌های تیمی داده است اصولا سیستم‌ها رکنی از تاکتیک‌های تیمی به حساب می‌آیند و بازیکنان، اجرای تاکتیک‌های فردی و شروع مجدد خود را بر اساس شناخت سیستم‌

    قیمت فایل فقط 10,000 تومان


    خرید

    سیستم های بازی در ورزش فوتسال

    بر حسب مقررات و قوانین بازی فوتسال و به منظور ایجاد نظم بازکنان تیم‌ها قرار‌ها و یا تعهد مسئولیت‌هایی در محوطه محدودی از زمین‌ با هم می‌گذارند.

    در فوتسال سیستم‌ و شکل آرایشی تیم نقش مهمی دارد. بر اساس و شرایط بازی با تیم حریف سیستم برنامه ریزی می‌شود. اما باید گفت در اجرا و حرکت‌های بوجود آمده توسط بازیکنان تغییرات زیادی حاصل می‌شود و بازیکنانی که توانایی و شعور بالائی دارند می‌توانند سریعاً در تغییر شکل و نحوه آرایش تیم تصمیم بگیرند.

     آموزش سیستم  3ـ1

    سه نـفر در زمین خـودی و یک نفر که ویژگی حفظ توپ و ارسال پاس دقیق را دارد، در زمین حریف می‌ایستد. سه نفری که در زمین خودی هستند سعی می‌کـنند با پاس‌های متوالی و چرخش سریع بازیکنان در عـرض زمین شـبیه به 8 انگلیسی موقعیتی از قبل تمرین شده بوجود آورند تا با صاحب توپ نمودن نفر رأس (در زمین حریف)، حـرکت و حملـه خود را آغازنمایند.

     

     

     

     

     

     

     

    آموزش سیستم  0 ـ 4 ـ 1

    در این سیستم استقرار بازیکن‌ها در شکل مشخص شده و باید سه نکته مهم رعایت گردد

    1ـ آمادگی جسمانی خوب: بازی و دویدن

    2ـ پاس دادن زیاد: استفاده از هوش وتکنیک بازیکن

    3ـ اجرای تکنیک شوت: شوت در تمام حالت‌های مختلف ( روی پا، داخل پا، نوک پا و سر ضرب )

    در این سیستم استقرار بازیکن در پشت توپ می‌باشد

     

    آموزش سیستم 1ـ2ـ1

    در این سیستم یک نفر به عنوان دفاع آخر و پوششی قرار گرفته و دو بازیکن دیگر در کناره‌های زمین به صورت کشویی از یکدیگر حمایت می‌کنند و نفر آخر هم از این 2 نفر حمایت می‌کند در جلوی 2 بازیکن کناری یک رأس حمله قرار دارد که هر لحظه بر اساس شرایط بازی و توپ انجام وظیفه می‌کند.

     

     

    دو بازیکن به صورت مدافع انجام وظیفه می‌کنند و حرکت این دو مدافع حمایت از یکدیگر می‌باشد بدین صورت که، اگر مدافع اول درگیر شود مدافع دوم به صورت کشویی از او حمایت می‌کند و برعکس و دو نفر به صورت مهاجم وظیفه خود را انجام می‌دهند.

    1-2.PNG

     

    دو نفر به صورت مدافع در مقابل دروازه بازی می‌کنند ویک نفر در جلوی دو مدافع بازی می‌کند و یک رأس حلمه در جلوی یار خودی کار خود را انجام می‌دهد.

    نکته مهم در فوتسال داشتن سه فاکتور قدرت تصمیم گیری (توانایی)، آمادگی جسمانی و سرعت است که این فاکتورها می‌تواند یک تیم را تا مرز قهرمانی هدایت نماید. همچنین نوع تمرینات و اتخاذ سیستم نیز می‌تواند به تیم کمک کند.

    قیمت فایل فقط 10,000 تومان


    خرید

    برچسب ها : سیستم های بازی در ورزش فوتسال , سیستم های بازی در ورزش فوتسال , Futsal Sports Games , سیستم , فوتسال , روش بازی در فوتسال


نقش روحانیت در بروز انقلاب اسلامی

مرجع فایلهای امورزشی | نقش روحانیت در بروز انقلاب اسلامی

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

 

 

  • مرجع فایلهای امورزشی | نقش روحانیت در بروز انقلاب اسلامی

    نقش روحانیت در بروز انقلاب اسلامی


    نقش روحانیت در بروز انقلاب اسلامی
    دسته: معارف اسلامی

    بازدید: 1 بار

    فرمت فایل: pdf

    حجم فایل: 103 کیلوبایت

    تعداد صفحات فایل: 21

    تشریح جوانب تاریخ انقلاب اسلامی همچنان لازم و ضروری است تا با شناخت آن از عوامل فاجعه آفرین و انحراف زا که عملا همه فداکاری ها و رشادت ها را بی نتیجه گذاشت درس بگیریم در این نوشتار به نقش روحانیت به عنوان مهمترین عامل در ساماندهی جامعه ایران در زمان انقلاب اسلامی می پردازیم روحانیت به مثابه یک طبقه موثر در انقلاب اسلامی به دلیل وابسته نبودن به هیئ

    قیمت فایل فقط 12,000 تومان


    خرید

    نقش روحانیت در بروز انقلاب اسلامی

    انقلاب اسلامی یکی از مهمترین رویدادهای تاریخی قرن بیستم است. اگر نهضت تنباکو جنبه‌ی ضد استعماری و انقلاب مشروطیت جنبه‌ی ضد استبدادی بارزی داشتند، انقلاب اسلامی جامع هر دو جنبه بود و «جمهوری اسلامی» حاصل چنین جمعی بود. گرچه اسلامی بودن از ویژگی‌های بارز دو نهضت قبلی بود، اما در انقلاب اسلامی مهمترین ویژگی‌ به شمار می‌آمد و همین ویژگی بود که آن را از انقلابهای دیگر قرن بیستم متمایز ساخت. چرا که انقلاب اسلامی و رهبری آن در طول انقلاب و نیز پس از پیروزی آن، ضمن طرد الگوی حاکمیت گذشته در ایران، بسیاری از نظریه‌های سیاسی را درباره‌ی جنبش‌های سیاسی و اجتماعی به چالش فرا خواند.

    پیروزی معجزه‌آسای انقلاب اسلامی، بدون رهبری پیامبرگونه امام خمینی، در شروع و استمرار انقلاب، امکان‌پذیر نبود. مشروعیت رهبری ایشان ازعوامل و عناصر چندی نشأت می‌گیرد که مرجعیت از مهمترین آنهاست. این مقاله بدون اینکه نقش سایر عوامل از جمله شخصیت فردی، شجاعت انقلابی، نفوذناپذیری و قاطعیت امام خمینی را نفی کند، در پی بررسی نقش مرجعیت در رهبری سیاسی ایشان است. این امر مستلزم بررسی مفهوم مرجعیت و جایگاه آن در کلام شیعه است که ابتدا مختصری به آن پرداخته شده است. سپس با بررسی کارکردهای مرجعیت، نقش این مقوله در قیام انقلابی امام خمینی و فراگیر شدن انقلاب و تبعیت مردم ایران از ایشان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

    طرح مسئله

    هر جنبش سیاسی اجتماعی دارای چندین رکن است که شناخت و تفسیر آن جنبش بر پایه‌ی آن ارکان امکان‌پذیر می‌شود. انقلاب اسلامی ایران نیز حاصل تجمع و همکاری ارکانی چند است که بدون آنها امکان موفقیت آن بعید می‌نمود. بنابراین برای تبیین و شناخت دقیق انقلاب اسلامی بایستی ارکان تشکیل دهنده‌ی آن را به دقت مورد مطالعه قرار داد. یکی از این ارکان رهبری انقلاب است که از مهمترین عوامل شروع، تداوم، پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی بوده است. عوامل متعدد دیگری نیز در به وجود آمدن و پیروزی انقلاب نقش داشته‌اند، لیکن هدف عمده در این مقاله، بررسی رهبری سیاسی امام خمینی و نقش مرجعیت در آن می‌باشد.

     

    مبحث عمده در «رهبری سیاسی» بررسی دلایل پیروی مردم از «رهبر» است که در علم سیاست از آن به مسأله‌ی «مشروعیت» تعبیر می‌شود. به عبارت دیگر، دلایل پذیرش اوامر رهبر از سوی مردم و نیز شیوه‌های اعمال رهبری از سوی رهبر یکی از مهمترین مسائل علم سیاست است که نظامهای سیاسی مختلف را می‌توان بر اساس همین معیار قابل مقایسه و مطالعه دانست. در تعریف رهبری آمده است:

    رهبری به توانایی واداشتن دیگران به کارهایی که احتمالاً در غیر این صورت انجام نمی‌دادند، مربوط می‌شود؛ یعنی شکلی از قدرت است… . بنابراین رهبری ذاتاً رابطه‌ای بسیار نابرابر است. این رابطه ممکن است به دلایلی از شناسایی «طبیعی» گرفته تا فشار و حتی اجبار مورد پذیرش کسانی که تحت رهبری رهبر هستند، قرار گیرد و بدین‌ترتیب وادار می‌شوند تا در جهتی که رهبر اشاره می‌نماید، عمل کنند. بنابراین می‌توان رهبری سیاسی ملی را قدرتی تعریف کرد که یک فرد (یا در برخی موارد، دو نفر یا عده‌ای از افراد که مشترکاً عمل می‌کنند) برای هدایت اعضای جامعه سیاسی و برای اقدام در جهتی خاص به کار می‌برد.[1]

    بر اساس این تعریف رهبر به کسی گفته می‌شود که مردم بنا به دلایلی از او پیروی می‌کنند و هرگاه در نظام سیاسی از این واژه استفاده شود، به معنای آن است که چنین شخصی رهبری سیاسی ملی را بر عهده خواهد گرفت. به عبارت دیگر، از دیدگاه بلاندل رهبر فقط به کسی اطلاق نمی‌شود که خارج از نظام سیاسی قرار دارد، بلکه به کسی هم که در رأس یک نظام سیاسی قرار گرفته و از مشروعیت برخوردار است، رهبر اطلاق می‌گردد. این بدان معناست که نویسنده میان رهبران جنبش انقلابی و رهبران حکومتهای سیاسی فرقی قایل نمی‌شود و هر دو سنخ را در یک تعریف می‌گنجاند. البته از دیدگاه او رهبران همواره دارای منصب نیستند. و «صاحب منصبان» لزوماً نقش رهبری ندارند؛ بلکه برخی از صاحبان مناصب در عمل نفوذ اندکی بر سیر حوادث دارند، در حالی که رهبر که ممکن است صاحب منصبی هم نباشد کسی است که روند حوادث زیر نفوذ و اراده اوست.


    [1] ژان بلاندل. (1378). حکومت مقایسه‌ای. ترجمه‌ی علی مرشدی زاد تهران: مرکز اسناد انقلاب اسلامی. 396-395.

    قیمت فایل فقط 12,000 تومان


    خرید

    برچسب ها : نقش روحانیت در بروز انقلاب اسلامی , نقش روحانیت در بروز انقلاب اسلامی , The role of the clergy in the rise of the Islamic revolution , نیروهای اجتماعی , انقلاب , روحانیت , طبقات , مذهب


طرح توجیهی تولید قطعات لاستیکی

مرجع فایلهای امورزشی | طرح توجیهی تولید قطعات لاستیکی

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

 

 

  • مرجع فایلهای امورزشی | طرح توجیهی تولید قطعات لاستیکی

    طرح توجیهی تولید قطعات لاستیکی


    خلاصه طرح
    موضوع طرح تولید قطعات لاستیکی
    نوع تولیدات قطعات لاستیکی
    تعداد شاغلین 25 نفر
    مشخصات سرمایه گذاری طرح (ارقام به میلیون ریال)
    سرمایه گذاری کل طرح
    سرمایه گذاری ثابت 7507
    سرمایه در گردش 195967
    در آمد سالیانه 16250
    سود ویژه 1984
    دوره بازگشت سرمایه 46 ماه
    نرخ باز دهی سرمایه 026

    دسته: طرح های توجیهی و کارآفرینی
    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: pdf
    حجم فایل: 128 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 16

    قیمت فایل: 3,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    مقدمه :

    از آنجایی که کشور ایران از معادن غنی ووسیعی برخوردار است بهره گیری

    موثر از این ذخایر از منابع مهم تامین بودجه مالی کشور است و در پروسه

    فناوری محصولات معدنی مثل سرب ، مس ، روی ، طلا ، سنگ آهن

    و همچنین در تولید کاشی، سرامیک ،چینی و غیره ، قطعات مختلف

    لاستیکی فرسایشی فراوان در بالمینها ورادمیلها ، حمل مواد پمپ ها و پره

    های فلوتاسیون بکار گرفته می شود . همچنین درساخت پلها ، ماشین

    آلات راهسازی ، احداث مترو وراه آهن ، صنایع خودرو سازی اسکله ها

    ولنگرها قطعات لاستیکی بسیار زیادی استفاده می شود و بازار انکار

    ناپذیری وجود دارد .

    قیمت فایل: 3,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود


طرح توجیهی گالوانیزاسیون گرم قطعات فولادی

مرجع فایلهای امورزشی | طرح توجیهی گالوانیزاسیون گرم قطعات فولادی

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

 

 

  • مرجع فایلهای امورزشی | طرح توجیهی گالوانیزاسیون گرم قطعات فولادی

    طرح توجیهی گالوانیزاسیون گرم قطعات فولادی


    خلاصه طرح
    موضوع طرح گالوانیزاسیون گرم قطعات تولیدی
    نوع تولیدات گالوانیزاسیون گرم قطعات تولیدی
    تعداد شاغلین 10 نفر
    مشخصات سرمایه گذاری طرح (ارقام به میلیون ریال)
    سرمایه گذاری کل طرح 7471714
    سرمایه گذاری ثابت 411079
    سرمایه در گردش 2281
    در آمد سالیانه 16000
    سود ویژه 5311
    دوره بازگشت سرمایه 7سال
    نرخ باز دهی س

    دسته: طرح های توجیهی و کارآفرینی
    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: pdf
    حجم فایل: 122 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 16

    قیمت فایل: 3,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    مقدمه :

    باتوجه توسعه روز افزون صنعت سازه ای وفولاد کشور و به تبع آن اهمیت

    استحکام ،خوردگی و فرسایش در این صنعت و نیز کمبود وجود واحد های

    مشابه این طرح که نیاز های صنایع خطوط انتقال نیرو ومخابرات وحفاظهای

    کنار جاده ای رابرآورده سازد.

    که برآیند همه اینها دور ماندن صنعت سازه (قطعه سازی ) کشور از میدان

    رقابت داخلی وخارجی می باشد.

    از سوی دیگر بازده مالی وسود آوری بالای طرح گالوانیزاسیون گرم قطعات

    فولادی میباشد این طرح پتانسیل اشتغال مستقیم 40 نفر را دارد .

    قیمت فایل: 3,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود