سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش فایل2

گزارش کار آزمایش ساخت عایق شاموتی (آزمایشگاه دیرگداز)

    نظر

گزارش کار آزمایش ساخت عایق شاموتی (آزمایشگاه دیرگداز)

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

 

 

  • گزارش کار آزمایش ساخت عایق شاموتی (آزمایشگاه دیرگداز)


    گزارش کار آزمایش ساخت عایق شاموتی (آزمایشگاه دیرگداز) دسته: گزارش کار آزمایشگاه


    بازدید: 4 بار


    فرمت فایل: docx


    حجم فایل: 808 کیلوبایت


    تعداد صفحات فایل: 7

    گزارشکار آزمایش ساخت عایق شاموتی در 7 صفحه ورد قابل ویرایش در قالب فرمت docx

    فهرست مطالب

    هدف آزمایش

    وسایل آزمایش

    تئوری آزمایش

    شرح آزمایش

    اعداد و نتایج

    نتیجه گیری

    هدف آزمایش

    هدف از این آزمایش ساخت قطعات عایق شاموتی و بررسی استحکام های خمشی و فشاری ، دانسیته ، دمای کارکرد و هدایت حرارتی می باشد. همچنین بررسی ترکیبات مختلف و تاثیرشان بر روی این خواص از جمله اهداف این آزمایش است.

    تئوری آزمایش

    آجر عایق به محصولاتی اتلاق می شود که در دمای زیر c1000 بکار می روند. این محصولات از مواد اولیه سبک که در طبیعت یافت می شوند همانند (دیاتومیت ، ورمیکولیت و پرلیت ) تهیه می شوند.

    آجر عایق دیرگداز با تخلخل بیش از 45%  است و دمای کارکرد آنها حداقل c800 می باشد و طبق استاندارد ASTM C155 دمایی که در آن انقباض این آجر پس از 24 ساعت کمتر 2% است را  دمای کاربرد یا دمای شاخص تعریف می شود

    از نظر  ترکیب شیمیایی آجرهای دیرگداز سبک در گروههای آلومینوسیلیکاتی ،سبک ، سیلیکاتی سبک، آجرهای زیرکونی سبک و کوراندومی سبک تقسیم بندی می شوند . مهمترین گروه از این آجرها ، آجرهای آلومینوسیلیکاتی سبک (شامل آجرها و شاموتی و مولایتی ) است.

    برای تهیه آجرهای آلومینوسیلیکاتی سبک از مواد اوله پایه Al2O3  ، SiO2 و گاهی CaO استفاده می شود. مواد اولیه حاوی Al2O3 مثل رس ، شاموت ، سیلیمانیت وآندولوزیت است. علاوه بر  مواد اولیه درشت دانه متخلخل نیز در این آجرها استفاده می شود...


    قیمت : 7,000 تومان

    پرداخت و دانلود



    بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .


    کلمات کلیدی : گزارش کار آزمایش ساخت عایق شاموتی (آزمایشگاه دیرگداز) , گزارش کار آزمایش ساخت عایق شاموتی , آزمایش ساخت عایق شاموتی , ساخت عایق شاموتی , آزمایش عایق , دانلود گزارش کار آزمایش ساخت عایق شاموتی , دانلود گزارش کار دیرگداز , گزارشکار آزمایشگاه دیرگداز , عایق , عایق شاموتی

گزارش کار آز محیط سرد کننده

    نظر

گزارش کار آز محیط سرد کننده

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

 

 


پاورپوینت بررسی تئوری محدودیت ها

    نظر

پاورپوینت بررسی تئوری محدودیت ها

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

 

 


محاسبه شاخص مقداری تقاضای پول Divisia برای ایران

    نظر

محاسبه شاخص مقداری تقاضای پول Divisia برای ایران

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

 

 

  • محاسبه شاخص مقداری تقاضای پول Divisia برای ایران

    مقدمه

    اقتصاددانان این موضوع را به رسمیت شناخته اند و کمتر مناقشه ای درباره آن دارند که تعادل میان عرضه و تقاضای پول عامل اساسی تعیین سطح قیمت های یک اقتصاد در بلند مدت است. لیکن، درباره اینکه چگونه مقدار کل پول در اقتصاد باید اندازه گیری شود، توافق چندانی با هم ندارند.از زمانی که کینز نظریه عمومی خود را عرضه کرد و رفته رفته این نظریه در حوزه تقاضای پول نیز به نظریه استاندارد اقتصاد کلان تبدیل شد، مناقشه بر سر تقاضای پول همواره وجود داشته است. طی سالیان، تا بدانجا پیش رفت که تقریباً این مساله که “شرط لازم برای آنکه پول اثر قابل پیش بینی بر اقتصاد بر جا بگذارد آن است که تابع تقاضا برای پول با ثباتی وجود داشته باشد”،- که اغلب از سوی میلتون فریدمن نیز مورد تاکید قرار می گرفت-به یک مثل تبدیل شد.

    در متون تئوریک مربوط به تقاضا برای پول هیچ نتیجه ای مبنی بر اینکه تابع تقاضا برای پول باید تابعی خطی از تعداد معدودی متغیرهای کلیدی باشد، به چشم نمی خورد. به ویژه آنکه می دانیم تعداد زیادی جایگزین های بالقوه برای پول وجود دارد که قیمت آنها می تواند بر تصمیمات افراد درباره نگهداری پول تاثیرگذار باشد. حتی در چنین شرایطی، برآوردهای خطی تک معادله ای از تقاضای پول که در آنها تعداد اندکی از متغیرها دخالت داده می شود، به رغم تردیدهای جدی که در ادبیات موضوع نسبت به قدرت و توانایی پیش بینی آنها اقامه شده است، همچنان در مطالعات تجربی مورد استفاده و استناد قرار می گیرد. استفان گلدفلد در سال 1976 در مقاله خود توجه همگان را به ضعف توان پیش بینی تابع تقاضای پول مرسوم جلب کرد. در نتیجه این مقاله، مقالات و نوشتجات بسیاری پدید آمد که در آنها متغیرهای جدیدی را به معادلات قدیمی افزودند و تغییرات و تحولاتی را در نگرش ها به وجود آوردند.

    کلمات کلیدی:

    پول

    اقتصاد

    شاخص دیویژیا

    فهرست مطالب:

    فصل اول: ادبیات موضوع2

    مقدمه  3

    تعریف پول  7

    اهمیت تعریف پول 8

    تعریف مرسوم پول 10

    رویکردهای مختلف بدست آوردن

    انباشته های پولی بدیل 12

    آزمون جدایی پذیری ضعیف و انتخاب دارائی 15

    وزن دهی به مولفهای دارائی 19

    شاخص جمع ساده 23

    نظریه اقتصاد خرد اقتصاد پولی 27

    نظریه تجمیع 35

    نظریه اعداد شاخص 40

    ارتباط میان نظریه تجمیع،

    نظریه اعداد شاخص و نظریه پولی 44

    فصل دوم: داده های آماری 50

    جدول (1-2) اجزای نقدینگی در اقتصاد ایران 52

    جدول (2-2) مولفه های تشکیل دهنده پول 54

    جدول (3-2) اطلاعات مربوط به

    مولفه های سپرده های غیر دیداری

    بانک ها و موسسه اعتباری توسعه56

    جدول (4-2) اطلاعات مربوط به

    مولفه های سپرده های متفرقه

    بانک ها و موسسه اعتباری توسعه 57

    مراجع63


پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آ

    نظر

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

 

 

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

    چکیده:

    مضمون این پایان نامه، نگاهی بر آگهی های تلویزیونی انیمیشنی در جهان است برای این منظور و تحلیل زیبایی شناختی آگهی ها، پس از نگاهی اجمالی بر مفهوم تبلیغ ، تعریف و توصیف واژه از جهات گوناگون ،به تاریخچه مختصری از تبلیغات و چگونگی رشد و تکامل آن در جهان تا آگهی های تلویزیونی پرداخته شده استدر فصل دوم برای شناخت بهتر عملکرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند سپس در فصل بعدی در مبحث استراتژی تبلیغات، تئوری های مزبور و عملکردشان در ساخت آگهی های تلویزیونی بطور دقیق تر و کاربردی پرداخته شده است؛

    به گونه ای که عناصر و عوامل مؤثر در مراحل مختلف تولید وپخش آگهی مشخص شونددر ادامه و در فصل چهارم به بررسی مراحل تولید، قالب های ساخت آگهی و ارزیابی آن از جهات گوناگون پرداخته شده استفصل پنجم به تبلیغات انیمیشنی اختصاص دارد،‌تا تاثیر هر یک از عوامل و اجزا گفته شده در مورد آگهی انیمیشنی، و نیز در بررسی زیبایی شناختی آن مشخص شود در تمامی این موارد برای ملموس شدن بیشتر مطالب ، از ذکر نمونه های موفق و تأثیر گذار بهره گرفته شده استدر پایان و در فصل ششم، ایراد و مشکلات تبلیغات و تأثیرات آنها بر جامعه مورد بررسی قرار گرفته است

    واژگان کلیدی:

    تبلیغات

    انیمیشن

    زیبایی شناختی

    روانشناسی تبلیغات

    آگهی های تلویزیونی

    مقدمه

    در دنیای نوین امروزی، تقریباً همه ما به شکلی و تا میزانی تحت تأثیر تبلیغات و سایر روش‌های ترویجی هستیم. سازمان‌ها، اعم از دولتی و غیردولتی، تجاری و غیرتجاری آموخته‌اند که توانایی برقراری ارتباط اثربخش و کارآمد با مخاطبان مقصد، عاملی مهم و حیاتی برای موفقیت و رسیدن به اهداف سازمان است. تبلیغات و دیگر پیام‌های ترویجی به‌منظور اشاعه اندیشه‌ها، فروش محصولات و خدمات، ایجاد تصویری مناسب برای مؤسسات و شرکت‌ها، ترویج آرمان‌های فرهنگی و اجتماعی، تقویت پایگاه و ایجاد محبوبیت برای نامزدهای انتخاباتی و دیگر چهره‌های سیاسی و پرداختن به مسائل و معضلات اجتماعی نظیر بحران ایدز و اعتیاد، اطلاع‌رسانی و بسیاری موارد دیگر، به‌کار گرفته می‌شوند تا طرز تفکر، شیوه‌های رفتار، معیارهای ترجیحات فردی و اجتماعی، و بطور کلی ساختار و روش زندگی مردم را هدایت و تنظیم کنند. مخاطبات نیز پرهیز و فراز آثار و نتایج تلاش‌های تبلیغاتی و بازاریابی را بطور فزاینده‌ای دشوار می‌بینند، چرا که بازاریابان و ارتباط‌گران به شکل مستمر و با استفاده از فنون ارتباطی و تبلیغاتی و در سایة پیشرفت‌های شگفت‌انگیز فناوری اطلاعات و ارتباطات، درصدد حفظ مخاطبان قدیم و شناسایی و جذب مخاطبان جدید هستند.

    در چنین شرایطی پرداختن به عناصر زیبایی شناختی آگهی تلویزیونی به صورت همه جانبه، وتحقیق و بررسی در مورد عناصر و عوامل موثر در موفقیت و جذابیت یک آگهی ، نقش اصلی را در ساخت آگهی موفق، موثر و با کیفیت ایفا می کنند.این مجموعه بررسی ای اجمالی در این مورد این عناصر، با محوریت آگهی های انیمیشنی است.تحلیل آگهی تلویزیونی از جنبه های تکنیکی و عناصر سمعی و بصری؟ عاملی مهم در این امر است. بریا پی بردن به علت موفقیت و یا ناکامی بسیاری از آگهی های تلویزیونی، بهترین شیوه برای تکرارموفقیت ، یا پرهیز از ناکامی هایی مشابه در ساخت آگهی های جدید است.در پایان ، پس از بررسی تکنیکی، روانشناختی و زیبایی شناختی آگهی های تلویزیونی، به مشکلات و مخالفت های موجود در مورد آگهی ها نیز پرداخته میشود تا وضعیت کنونی تبلیغات تلویزیونی در جهان مشخص شود.

    فهرست مطالب

    مقدمه1

    کلیات تحقیق

    فصل اول- تاریخچه و مفهوم تبلیغات

    1-1)تعریف و مفهوم تبلیغ

    1-2)انواع تبلیغ

    1-3)برخی ویژگی های تبلیغات

    1-4)تاریخچه تبلیغات

    1-5)وضعیت تبلیغات در جهان

    فصل دوم- روانشناسی تبلیغات

    2-1) ویژگی های کالا

    2-2) معیار تجزیه و تحلیل تصاویر

    2-3) یاد گیری و حافظه

    2-4) برخی شرایط یادگیری

    2-5)عادت

    2-6) هدف تبلیغات

    2-7) وسایل ارتباط جمعی

    2-8) چگونه باید گفت؟

    2-9) با چه کسی حرف می زنیم؟

    2-10)فروش سخت دربرابر نرم: ترسیم خط

    2-10-1) چپ مغز ، راست مغز

    2-10-2) آگهی های چپ مغز، سلطه ادراک

    2-10-3) مسئله توجه

    2-11) مسئله تحریف پیام

    2-11-1) یک آگهی خوب چپ مغز از چه چیزی شکل میگیرد؟

    2-11-2) چالش های راست مغز: موردی برای احساس

    2-11-3) آگهی های مغز کامل

    2-12) توسعه آمیخته بازاریابی

    2-12-1) محصول

    2-12-2) قیمت

    2-12-3) مکان

    2-12-4) ارتقا

    2-13)نگاهی به فرآیند ارتباط

    2-13-1)عناصر نه گانه فرآیند ارتباط

    2-13-2) مراحل طراحی ارتباط مؤثر

    2-13-2-1)تنظیم بودجه ارتقا

    2-13-2-1)شناسایی مخاطبان هدف

    ارزیابی آگهی

    نتیجه گیری

    فصل سوم- استراتژی تبلیغات

    3-1)تصمیم های مهم در تبلیغات

    3-1-1)تدوین هدف ها

    3-1-1-1) تبلیغات اطلاع رسان

    3-1-2) تنظیم بودجه تبلیغات

    3-1-4و3) راهبرد تبلیغات

    3-1-5) ارزیابی تبلیغات

    3-2) چهار سبک کلی در ساخت آگهی

    3-2-1)جدی

    3-2-2)طنز

    3-2-3) واقعی

    3-2-4)غلو شده

    3-3)نمودار فرآیند آگهی سازی

    3-4)قالب های ساخت آگهی

    3-4-1)تصویر محصول

    3-4-2)نمایش

    3-4-3)طرح مسأله و حل آن

    3-4-4)سبک زندگی

    3-4-5)گویندگان

    3-4-5-1)فروشنده/گوینده

    3-4-5-2) کارشناس/گوینده

    3-4-5-3)مصرف کننده راضی/گوینده

    3-4-5-4)اشخاص مشهور/گوینده

    3-4-6) شخصیت های ثابت

    3-4-7) تأییدی

    3-4-8)تصاویر کوتاه

    3-4-9)داستانی

    3-4-10)مردم/روایت

    3-4-11) هجویه ای

    3-4-12)موزیکال

    3-4-13)هویت بخشی

    3-4-14)نماد گرایی/قیاس

    3-5) چند عامل مؤثر در استفاده از قالب ها

    3-6) شانزده نکته مهم

    3-7) تصویر (شخصیت) نام تجاری (brand image)

    3-8)نقش تحقیق و بررسی

    3-9)زمان آگهی ها

    3-10) قوانین اساسی در ساخت آگهی

    3-10-1)نمای افتتاحیه

    3-10-2)ساختار در خدمت هدایت توجه بیننده

    3-10-3) ترکیب صدا و تصویر

    3-10-4) عناوین و برهم نمایی

    3-11) نکات مهم در تحلیل های پیش از تولید

    3-12)خصوصیات آگهی تلویزیونی موفق

    3-13)جایی که باید دنبال شعار فروش گشت

    فصل چهارم- تولید آگهی تلویزیونی

    4-1) از فیلمنامة مصور تا نسخة اولیة نمایش: نظری اجمالی

    4-1-1) مرحلة مناقصه

    4-1-2) ضوابط

    4-1-3) آنچه به استودیوها فرستاده می‌شود

    4-1-4) اتحادیه‌ها

    4-2)فنون تولید

    4-2-1) فیلم زنده

    4-2-1)انیمیشن

    فصل پنجم-آگهی تبلیغاتی انیمیشنی

    5-1)تاریخچه ای از انیمیشن و آگهی انیمیشنی

    5-2)انیمیشن و تلویزیون

    5-3)چرا مردم به آگهی انیمیشنی گرایش دارند؟

    5-4)برخی قالب های ساخت آگهی انیمیشنی

    5-4-1)تفسیری

    5-4-2)گرافیکی

    5-5)تکنیک های ساخت انیمیشن و آگهی انیمیشنی

    5-5-1)تکنیک های دو بعدی

    5-5-1-1)تکنیکCel Animation

    5-5-1-2) تکنیک Paper Animation

    5-5-1-3) تکنیک Cut Out

    5-5-1-4)تکنیک متحرکسازی تصاویر ثابت یا Photo Animation

    5-5-2)تکنیک های سه بعدی

    5-5-2-1)تکنیک Stop motion

    5-5-2-2)تکنیک سه بعدی کامپیوتری

    5-5-3) شیوه های ترکیبی

    5-5-4)برخی جلوه های بصری در ساخت آگهی انیمیشن

    5-5-4-1)توهّمات بصری

    5-5-4-2)تدوین

    5-6) متحرکسازی، اصول زیبایی شناختی

    5-6-1)صدا

    5-6-2)افکت های صوتی

    5-6-3)موسیقی

    5-6-4)ارزش های رنگی و سیاه و سفید

    5-6-5)نقش طراح و هنرمند نقاش پسزمینه ها

    5-7) نیازهای سازمانهای تبلیغاتی

    5-8)برخی دلایل گرایش سفارش دهندگان سازندگان آگهی ها به استفاده از انیمیشن

    5-8-1)اغراق

    5-8-2)فانتزی

    5-8-3)نمادپردازی

    5-8-4)طنز

    5-9)انیمیشن آموزشی و اطلاع رسان

    5-10)شخصیت های کارتونی

    5-11)فیلمنامه نویسی برای تبلیغات انیمیشنی

    1-1)فصل ششم-تبلیغات، اخلاق، قانون

    6-1) قانون و آگهی های تلویزیونی

    6-2) چه کسانی بر آگهی‌های تلویزیونی نظارت می‌کنند؟

    6-2-1) کمیسیون تجارت فدرال

    6-2-2) هیئت ملی نظارت بر تبلیغات

    6-2-3) شبکه‌های تلویزیونی

    6-3) چیزهایی که گفتنشان ممنوع است

    6-3-1) ادعاهای مستقیم

    6-4) قوانین نمایش آگهی

    6-5) ضوابط قالب تأییدی (من بازیگر نیستم، بلکه فردی واقعی‌ام)

    6-6) حقوق (بی‌انصافی‌ها)

    6-6-1)حقوق مؤلف

    6-6-2)حقوق فردی

    6-6-3)علائم تجاری

    6-7)چهار پرچم قرمز

    6-7-1)جدید

    6-7-2)رایگان

    6-7-3)بهترین

    6-7-4)تضمین شده

    فصل هفتم- ایراد تبلیغات

    8-1) آیا تبلیغات می تواند کالای بد را بفروشد؟

    8-2) اطلاعات ناکافی

    فهرست منابع و مآخذ

    ضمیمه

    شرح و تصاویر کار عملی

    چکیده لاتین