سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش فایل2

تاریخچه بورس اوراق بهادار

    نظر

تاریخچه بورس اوراق بهادار

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

 

 

  • تاریخچه بورس اوراق بهادار

    مقدمه

    بورس اوراق بهادار تهران در سال 1346 تاسیس گردید. این سازمان از پانزدهم بهمن ماه آن سال فعالیت خود را با انجام چند معامله بر روی سهام بانک توسعه صنعتی و معدنی آغاز کرد. در پی آن شرکت نفت پارس ، اوراق قرضه دولتی ، اسناد خزانه ، اوراق قرضه سازمان گسترش مالکیت صنعتی واوراق قرضه عباس آباد به بورس تهران راه یافتند. اعطای معافیت های مالیاتی شرکتها و موسسه های پذیرفته شده در بورس در ایجاد انگیزه برای عرضه سهام آنها نقش مهمی داشته است.طی 11 سال فعالیت بورس تا پیش از انقلاب اسلامی در ایران تعداد شرکتها و بانکها و شرکتهای بیمه پذیرفته شده از 6 بنگاه اقتصادی با 2/6 میلیارد ریال سرمایه در سال 1346 به 105 بنگاه با بیش از 230 میلیارد ریال درسال 57 افزایش یافت.

    همچنین ارزش مبادلات در بورس از 15 میلیون ریال در سال 1346 به بیش از 150 میلیارد ریال سرمایه در سال1357افزایش یافت. در سالهای پس از انقلاب اسلامی وتا پیش از نخستین برنامه پنج سال توسعه اقتصادی ، دگرگونی های چشمگیری در اقتصاد ملی پدید آمد که بورس اوراق بهادار تهران را نیز در بر گرفت . نخستین رویداد ، تصویب لایحه قانون اداره امور بانک ها در تاریخ 17 خرداد 1358 توسط شورای انقلاب بود که به موجب آن بانک های تجاری و تخصصی کشور در چهار چوب 9 بانک شامل 6 بانک تجاری و3 بانک تخصصی ادغام و ملی شدند .

    چندی بعد و در پی آن شرکتهای بیمه نیز در یکدیگر ادغام گردیدند و به مالکیت دولتی در آمدند و همچنین تصویب قانون حفاظت و توسعه صنایع ایران در تیر 1358 باعث گردید تعداد زیادی از بنگاه های اقتصادی پذیرفته شده در بورس از آن خارج شوند . به گونه ای که تعداد آنها از 105شرکت و موسسه اقتصادی در سال 1357 به 56 شرکت در پایان سال 1367 کاهش یافت . بدین ترتیب در طی این سالها بورس و اوراق بهادار دوران فترت خود را آغاز کرد که تا پایان سال 1367ادامه یافت . از سال 1368 ، در چهارچوب برنامه پنج ساله اول توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی تجدید فعالیت بورس اوراق بهادار تهران به عنوان زمینه ای برای اجرای سیاست خصوصی سازی ، مورد توجه قرار گرفت.

    بر این اساس سیاست گذاران در نظر دارند بورس اوراق بهادار با انتقال پارهای از وظایف تصدی های دولتی به بخش خصوصی ، جذب نقدینگی و گرد آوری منابع پس اندازی پراکنده و هدایت آن به سوی مصارف سرمایه گذاری ، در تجهیز منابع توسعه اقتصادی و انگیزش موثر بخش خصوصی برای مشارکت فعالانه در فعالیتهای اقتصادی نقش مهم و اساسی داشته باشد . در هر حال ، گرایش سیاست گذاری های کلان اقتصادی به استفاده از ساز و کار بورس ، افزایش چشمگیر شمار شرکتهای پذیرفته شده و افزایش حجم فعالیت بورس تهران را در بر داشت که بر این اساس طی سال های 1367 تا نیمه اول سال جاری تعداد بنگاه های اقتصادی پذیرفته در بورس تهران از 56 شرکت به 325 شرکت افزایش یافت.

    کلمات کلیدی:

    بورس

    همکاری در بورس

    بورس اوراق بهادار

    سازمان کارگزاران بورس

    فهرست مطالب

    مقدمه2

    تاریخچه بورس اوراق بهادار2

    تقسیم بندی بورس براساس کارکرد4

    تقسیم بندی شرکتها در بورس4

    نقش بورس اوراق بهادر در سیستم ملی5

    ارکان بورس6

    شورای بورس6

    هیأت پذیرش7

    سازمان کارگزاران بورس8

    هیأت داوری بورس9

    شرایط پذیرش بورس اوراق بهادر10

    شیوه معامله در بورس تهران12

    شیوه اطلاع رسانی در بورس تهران13

    اهداف بورس15

    همکاری در بورس  17

    کمیته‌های هیئت همکاری بورس و حرفه حسابداری وظایفی را به شرح زیر برعهده دارند:18

    الف. کمیته “استاندارد و دستورالعمل‌ها”18

    ب‌. کمیته “کنترل کیفیت خدمات موسسات حسابرسی معتمد بورس “19

    ج. کمیته پذیرش موسسات حسابرسی معتمد بورس20

    د‌. کمیته آموزش، پژوهش، فن‌آوری، و روابط بین‌الملل21

    منابع22


بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان

    نظر

بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

 

 

  • بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان

    بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان

    فروشنده فایل

    کد کاربری 2

    مقدمه:

    در زمان ما دو رویارویی بزرگ میان ایران و تمدن و فرهنگ غربی صورت گرفته که دامنه تأثیراتش کلیه شئون اقتصادی، اجتماعی ما را فرا گرفته است، به جرأت می توان گفت وضعیت فعلی تولیدات ما، اقتصاد ما، توسعه شهرها و تخلیه روستاها، وضعیت بازار تجارت ما و هم چنین عناوین و تیراژ بسیاری از انتشارات ما و تفکرات و آرمان های ما همه و همه، تا حد زیادی تحت تأثیر این رویارویی قرار گرفته است.

    یک بعد این مسأله، مواجهه و رو در رویی بزرگی است که در زمینه مسایل اقتصادی و تولید میان ایران و کشورهای غربی صورت گرفته، بدین قرار که کشورهای مزبور پس از پشت سر گذاشتن انقلاب صنعتی که در قرن هیجدهم به وقوع پیوست، در قرن بعد، یعنی در قرن نوزدهم، به دلیل تولید بیش از حد، و اشباع بازارهای مصرفی که در دست داشتند، با بحران اضافه تولید مواجه شدند، برای فرار از این وضعیت بحرانی که ورشکستگی و نابودی آن ها را در پی داشت و با توجه به این که چرخ تولیدات صنعتی لاجرم می بایستی به حرکت شتابان و توقف ناپذیر خود همچنان ادامه دهد، بر آن شدند که با گشودن بازارهای جدید در گوشه و کنار جهان چاره ای برای مشکلات خود بیابند لذا با تمام توان، قدم در راه توسعه تجارت و صدور کالاها و تولیدات ساخته شده گذاشتند. این هجوم تجاری که با گسترش راه های ارتباطی در کشورهای زیر سلطه همراه بود، مصنوعات کشورمان را در برابر رقابت کالاهای وارداتی قرار داد.

    کلمات کلیدی:

    تبلیغات

    تبلیغات تجاری

    تکنیک های تبلیغ

    فهرست مطالب

    تبلیغات تجاری در جهان:4

    تبلیغات تجاری در ایران:5

    تکنیک های تبلیغ1 :11

    وسایل تبلیغات شامل:20

    جمع بندی وپیشنهاد اصلاحی برای تبلیغات تجاری:23

    فهرست منابع:32

    پیشینه تبلیغات تجاری در ایران – جام جم آنلاین

    23 فروردین 1394 – اصولاً این دوره را دوره شروع تبلیغات تجاری در همه دنیا می‌دانند. … عباس دررودی در شماره 24 مجله پیام فردا سیر تحولات تبلیغات تجاری در ایران را مورد بررسی قرار داده‌ که …. قدرت شگرف تبلیغ در جهان امروز راه‌های جدیدتری را می‌جوید تا هرچه …

    پیشینه تبلیغات تجاری در ایران – ویستا

    30 خرداد 1386 – اصولاً این دوره را دوره شروع تبلیغات تجاری در همه دنیا می‌دانند. … در شماره 24 مجله پیام فردا سیر تحولات تبلیغات تجاری در ایران را مورد بررسی قرار داده‌اندکه …. قدرت شگرف تبلیغ در جهان امروز راه‌های جدیدتری را می‌جوید تا هرچه بیشتر به …

    بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان – li4

    بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان. دسته: مدیریت بازدید: 335 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 47 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 33. دانلود مقاله. 30639.

    بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان

    دسته: مدیریت بازدید: 302 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 47 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 33 دانلود مقاله 30639.

    بررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهان

    دسته: مدیریت بازدید: 229 بار فرمت فایل: doc حجم فایل: 47 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 33. دانلود مقاله. 30639. مقاله درباره تاثیرات تمرینات ورزشی بر روی …


مقاله رشته اقتصاد با عنوان مدل کلاسیک تورم در ایران ، روش همگرای

    نظر

مقاله رشته اقتصاد با عنوان مدل کلاسیک تورم در ایران ، روش همگرایی

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

 

 

  • مقاله رشته اقتصاد با عنوان مدل کلاسیک تورم در ایران ، روش همگرایی

    چکیده :

    تورم، همواره از شاخص‌های مهم اقتصادی قلمداد گردیده و نظرات مختلفی درباره آثار آن بر اقتصاد یک کشور وجود دارد. در هر حال، همگان بر این امر توافق دارند که تورم شدید آثار جبران‌ناپذیری بر اقتصاد داشته و باید کنترل گردد. در این زمینه اقتصاددانان مکتب کلاسیک معتقدند که تورم یک پدیده پولی بوده و رشد نقدینگی عامل اصلی بروز آن می‌باشد، بطوری که، در بلندمدت، پول خنثی است.در میان اقتصاددانان کلاسیک، پولگرایان مکتب انتظارات عقلایی، که به پولگرایان مکتب شماره (II) معروف هستند، معتقدند که عقلایی بودن انتظارات باعث می‌گردد که پول در بلندمدت خنثی بوده و حتی در کوتاه‌مدت نیز آن قسمت از پول که رشد آن قابل پیش‌بینی باشد، خنثی خواهد بود. هدف اصلی این مقاله، آزمون نظریه پولگرایان مکتب (II) است که از روش حداکثر راستنمایی یوهنسن و جسیلیوس استفاده گردیده که، این روش آزمونی برای عقلایی بودن انتظارات است. نتایج آزمون یوهنسن نشان می‌دهد که رشد پول و تورم همگرا می‌باشد.

    همچنین، برای تلفیق روابط کوتاه‌مدت و بلندمدت از مدل تصحیح خطا استفاده گردیده و نتیجه مبین این است که 18 درصد عدم تعادل مابین تورم واقعی وتورم تعادلی، در هر دوره حذف و یا تعدیل می‌گردد. و دیگر این که معنی‌دار بودن جزء تصحیح خطا دلیلی بر رابطه بین رشد پول و تورم می‌باشد. نتایج فوق برای حالتی که از شاخص (CPI) برای محاسبه تورم استفاده می‌گردد، تفاوت چندانی نداشت. در هر حال برای آزمون خنثایی پول از محدودیت‌های کاملاً مشخص و بیش از حد مشخص استفاده گردیده و معلوم شد که پول در دراز مدت خنثی می‌باشد.

    در نهایت پیشنهاد شده است که سیاستگذاران اقتصادی، هنگام اتخاذ سیاست‌های خویش، بایستی نقش عقلایی بودن انتظارات را در نظر گرفته و از طرف دیگر، بانک مرکزی نیز در هنگام اتخاذ سیاست‌های پولی استقلال داشته و جبران کسری مالی دولت از طریق کانال‌های دیگری غیر از افزایش نقدینگی صورت گیرد.

    کلمات کلیدی:

    تورم

    تورم در ایران

    مدل کلاسیک تورم

    ویژگی‌های اقتصاد ایران

    شاخص‌های مهم اقتصادی

    مقدمه

    از مشکلات اقتصادی بسیار مهم در ایران، طی چند دهه اخیر، می‌توان به پدیده تورم همراه با بیکاری و یا به عبارت دیگر، رکود تورمی اشاره کرد که باعث گردیده رابطه جانشینی بین تورم و بیکاری به راحتی میسر نباشد. در چنین شرایطی اجرای سیاست‌های پولی و مالی برای تحقق اهداف سیاستگذار، با مشکل مواجه شده و نیاز به سیاستهای زیربنایی و متفاوت از سیاست‌های معمول دارد.شواهد نشانگر این است که سیاستگذاران نه تنها به هدف خود که همانا تثبیت قیمت‌ها، کاهش عدم اطمینان اقتصادی و از میان بردن بیکاری است دست نیافته، بلکه با اعمال سیاست‌های نادرست خود موجب شدت یافتن نابسامانی‌ها گردیده‌اند. در نهایت، تورم موجود، به توم مزمن تبدیل شده و آن هم از طریق شکل‌گیری انتظارات تورمی به شتابان بودن تورم کمک کرده است.

    در این میان حجم پول، به عنوان یک متغیر عمده اقتصادی کلان و نیز یکی از ابزارهای اصلی سیاست‌های دولت می‌باشد که جهت مهار تورم به کار گرفته می‌شود. این مطلب، تقریباً، یکی از اصول پذیرفته شده تمام مکاتب اقتصادی است ولی در مورد تاثیر حجم پول بر روی تولید و قیمت‌ها، اختلاف ریشه‌دار و متعددی بین مکاتب مختلف اقتصادی وجود دارد. به اعتقاد پولگرایان در چنین شرایطی، افزایش عرضه پول در درازمدت منجر به تورم شده و تأثیری بر رشد محصول نخواهد داشت.

    در این مقاله بطور کلی هدف آزمون سازگاری مدل تورم پولگرایان به همراه انتظارات عقلایی با ویژگی‌های اقتصاد ایران و یافتن رابطه بین متغیرهای رشد عرضه پول و تورم در چارچوب پایه‌های نظری می‌باشد. چرا که اگر نظریه پولگرایان در مورد ایران صحت داشته باشد، تردید در اتخاذ سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها از طرف مقامات پولی و بانک مرکزی از بین رفته و ضمن اینکه فشار برخی از معتقدان به نظریه‌های مخالف ( فشار هزینه، تقاضا و …) کاسته می‌شود، سیاستها آثار خود را در بلند مدت ظاهر می‌سازند. به همین منظور فرضیه‌هایی در جهت تبیین سیاست پولی و رابطه بین نرخ رشد پول، تورم و محصول بیان گردیده تا از طریق آزمون آنها، به درستی یا نادرستی روابط پی برده شود و در صورت اثبات سازگای مدل تورم پولیون با اقتصاد ایران، راه حل‌های مناسب برای رفع مشکل تورم، پیشنهادگردد.بنابراین، درچارچوب الگوهای مختلف اقتصاد سنجی و با استفاده از داده‌های سری زمانی مربوط به عرضه پول (با تعریف محدود وگسترده)، شاخص قیمتها، و غیره، به مدل بررسی مدل تورمی پولگرایان و نقش پول در ایجاد تورم برای دوره (1378-1338) پرداخته می‌شود.

    فهرست مطالب

    مدل کلاسیک تورم در ایران ، روش همگرایی0

    چکیده2

    مقدمه4

    1 . مروری بر روند تورم و رشد پول در ایران5

    1ـ1 . روند تورم (لگاریتمی) در ایران5

    1ـ2. روند رشد پول (لگاریتمی) در ایران6

    2 . نظریه‌های تورم مکتب پولگرایان7

    3 . مکتب پولی شماره (II)، مکتب انتظارات عقلایی (RE)8

    4 . پیشینه مطالعات تجربی در جهان11

    5 . مطالعات انجام شده در مورد سیاست‌های پولی براساس انتظارات عقلایی12

    6 . پیشینه مطالات تجربی در اقتصاد ایران14

    7. مطالعات انجام شده در مورد سیاست‌های پولی براساس انتظارات عقلایی در ایران17

    8 . بررسی مدل کلاسیک تورم  20

    9. محدودیت‌های بین معادله‌ای  24

    10 . نتایج تجربی28

    10ـ1 . آزمونهای ایستایی28

    10ـ2. آزمون ریشه واحد پرون29

    10ـ3 . آزمون ایستایی با استفاده از تابع خودهمبستگی30

    10ـ4 . آزمون همگرایی یوهنسن و یوهنسن ـ جسیلیوس32

    جمع‌بندی و ملاحظات37

    پیوست 141

    پیوست 244

    منابع47


مقاله رشته عمران و صنایع با عنوان صنعت فولاد

    نظر

مقاله رشته عمران و صنایع با عنوان صنعت فولاد

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

 

 

  • مقاله رشته عمران و صنایع با عنوان صنعت فولاد

    مقاله رشته عمران و صنایع با عنوان صنعت فولاد

    فروشنده فایل

    کد کاربری 2

    مقدمه

    فولادها ترکیبات بسیار متنوعی از آهن، کربن و عناصر آلیاژی هستند به طوری که می‌توان با تغییر مقدار و نوع این عناصر، ترکیبات مختلف فولادی با خواص بسیار جالب و متفاوت را تولید نمود. اگرچه تاریخچه تولید آهن و فولاد به حدود 3000 سال قبل برمی‌گردد، ولی روش های جدید جهت تولید محصولات فولادی در قرن 19 میلادی به کارگرفته شدند. توسعه تکنولوژی تولید فولاد در آن زمان، باعث تولید مقادیر بسیار زیاد این محصول گردید و در نتیجه کاربردهای جدیدی جهت استفاده از آن مثلاً در راه‌آهن و صنایع اتومبیل‌سازی به وجود آمد که از آن زمان تا به حال، دامنه کاربرد و تولید این محصول روزبه‌روز گسترش بیشتری یافته است.

    کلمات کلیدی:

    چدن

    فولاد

    صنایع فولاد ایران

    صنعت فولاد در ایران

    صنعت فولاد در ایران چگونه شکل گرفت

    صنعت فولاد را می‌توان یکی از پایه‌های مهم اقتصاد هر کشوری دانست و حتی مصرف سرانه فولاد را به عنوان شاخصی جهت ارزیابی صنعتی بودن یک کشور برشمرده‌اند. امروزه در کشور ما نیز فولاد با حضور در بخش های مهم تولیدی و صنعتی کشور، نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. مطلب زیر به نحوه شکل گیری صنعت فولاد در ایران پرداخته است.اولین تلاش برای تأسیس کارخانه آهن و فولاد در کشور، به قبل از سال 1930 میلادی برمی گردد؛ تلاشی که در آن زمان هرگز نتوانست رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرد و این جنگ جهانی دوم بود که باعث توقف عملیات ساختمانی پروژة ساخت کارخانه آهن و فولاد در ایران شد؛ پروژه ای که قرار بود با همکاری شرکت‌های آلمانی در ایران انجام گیرد

    فهرست مطالب

    مقدمه1

    صنعت فولاد در ایران چگونه شکل گرفت2

    گام در راه موفقیت3

    تأسیس شرکت ملی صنایع فولاد ایران (NISCO)4

    مقایسة آماری6

    تولید جهانی فولاد خام7

    بزرگترین شرکتهای تولید‌کنندة فولاد8

    بزرگترین کشورهای تولیدکننده فولاد10

    عمده‌ترین صادرکنندگان و واردکنندگان فولاد12

    جایگاه فولاد ایران در خاورمیانه14

    تولیدات چدن در ایران و جهان14

    اشتغالزایی صنعت فولاد15

    تولید فولاد در جهان15

    تولید، مصرف و تجارت فولاد در جهان16

    رابطه تولید فولاد با میزان درآمد کشورها16

    صادرات محدود فولاد در جهان18

    دلایل کاهش رشد تولید فولاد در کشورهای صنعتی19

    پیش‌بینی‌های آینده25

    مآخذ29

    مقاله رشته عمران و صنایع با عنوان صنعت فولاد – نظام مهندسی

    مقاله رشته عمران و صنایع با عنوان صنعت فولاد فولادها ترکیبات بسیار متنوعی از آهن، کربن و عناصر آلیاژی هستند به طوری که می‌توان با تغییر…,مقاله رشته عمران و …

    پروژه ها – دانلود جزوه، پروژه و پایان نامه های رایگان

    … نامه ها و مقالات و جزوات دانشگاهی تمامی رشته ها رشته های فنی مهندسی مکانیک,عمران … بخش کنکوری ها با هدف جمع آوری کتاب ها و مراجع مورد نیاز دانش آموزان و داوطلبان … دانلود رایگان ویرایش 2007 نرم افزار کلید فولاد (Key To Steel) – مهندسی مواد … مهندسی صنایع … آمریکا – حقوق · دانلود رایگان مقاله بزهکاری به عنوان آسیب اجتماعی – حقوق.

    پایان نامه ها – کتابخانه مرکزی – دانشگاه صنعتی شریف

    کتابخانه مرکزی دانشگاه صنعتی شریف – پایان نامه ها. … ارزیابی تجربی دیوار برشی متشکل از قاب فولادی سبک سرد نورد همراه با بادبند مناسب… Experimental …

    موضوعات مقالات ترجمه شده رشته عمران – ترجمه فا

    در این صفحه شاهد لیست موضوعات مربوط به رشته مهندسی عمران هستید. موضوع مناسب را انتخاب کرده، روی آن کلیک نمایید تا لیست مقالات ترجمه شده در آن زمینه را مشاهده …

    دانلود رایگان جدیدترین مقالات ترجمه شده فارسی با فرمت pdf – …

    فهرست مقالات انگلیسی ترجمه شده رایگان رشته های مدیریت حسابداری اقتصاد برق … (مالی و بازرگانی، mba، صنعتی، دولتی، آموزشی، بانکداری، اجرایی) و مهندسی صنایع ….. عصاره برگ آکالیفا تورتا به عنوان بازدارنده خوردگی سبز برای فولاد نرم در …. لطفا مقالات مربوط به رشته طراحی و تکنولوژی دوخت و همچنین طراحی لباس را هم در …


آمار جمعیت کل کشور در سالهای 1381 و 1382

    نظر

آمار جمعیت کل کشور در سالهای 1381 و 1382

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

 

 

  • آمار جمعیت کل کشور در سالهای 1381 و 1382

    تعداد دانش‌آموزان در سالهای بعد از انقلاب+جدول – اقتصاد آنلاین

    1 مهر 1392 – سال 1376-1377 بیشترین تعداد دانش آموز را در سطح کشور داشتیم از آن سال به بعد آهنگ رشد جمعیت دانش آموزی نزولی شد و از تعداد دانش آموزان … جمع, جمعیت کل کشور (در فاصله سرشماری‌ها) … 1381-1382, 8435646, 7691059, 16126705.

    آمار جمعیت کل کشور در سالهای 1381و1382 | پرشین مقاله

    آمار جمعیت کل کشور در سالهای 1381و1382Reviewed by پرشین مقاله on Sep 12Rating: 4.0آمار جمعیت کل کشور در سالهای 1381و1382آمار جمعیت کل کشور در سالهای …


    [PDF]کشور مجموعه آمارهای جمع?ت? – سازمان ثبت احوال کشور

    نرخ رشد طب?ع? جمع?ت کشور در سالهای. 1384. ال? … سهم درصد فرزندخواندگ? هر استان از کل پرونده های فرزندخواندگ? کشور در سال ….. آمار وفات ثبت شده به تفک?ک استان و محل جغراف?ا?? و نسبت جنس? در سال …. 81.. نمودار شماره س? و هفت. : نسبت ازدواجهای ثبت شده به ط?ق های ثبت شده به تفک?ک استان در سال.

    جمعیت – درگاه ملی آمار

    در این صفحه آمار و اطلاعات مرتبط با جمعیت قابل دسترس می‌باشد. … با تأسیس‌ اداره کل‌ آمار عمومی‌ و اجرای‌ سرشماری‌ عمومی‌ کشور در سال 1335، فعالیت های‌ آماری‌ وارد مرحله‌ …


    [PDF]نتایج بررسی بودجه خانوار در مناطق شهری ایران – بانک مرکزی

    نتا?ج بررس? بودجه خانوار. در مناطق شهری ا?ران. سال. 1381. « نقل مطالب فقط با ذکر مأخذ مجاز است. » آذر ماه. 1382 … درصد سهم ز?رگروه های خوراک نسبت به کل هز?نه خوراک? ها ، آشام?دن? ها و دخان?ات در سال. 1381. 24. جدول …. آمار اقتصادی عهده دار انجام سا?نه بررس? بودجه خانوار در مناطق شهری کشور بوده اس .ت. هدف های بررس? … آگاه? از و?ژگ? های جمع?ت? جامعه و چگونگ? اثرات آن ه. ا با هز?نه و درآمد.