سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش فایل2

پارکینگ با سقف پارچه

    نظر

پارکینگ در ساختمان هایی با استفاده های مسکونی، تجاری، اداری، بیمارستانی، ورزشی، هتلی و تفریحی دارای قوانین ویژه ای است که باید اطلاع داده شود.

در این سخنرانی در مورد: انواع پارکینگ، پارکینگ با پوشش پارچه، پارکینگ فلزی، پارکینگ با پوشش چادر، حداقل فضا برای پارک یک یا چند خودرو در کنار یکدیگر، معیارهای طراحی پارکینگ عمومی و خصوصی، ارتفاع پارکینگ مفید، معیارهای فاصله پارکینگ، قوانین برای درب پارکینگ، قوانین نصب درب کشویی و اطلاعات طرح پارکینگ ارائه شده است  ب

پارکینگ با سقف پارچه

عموم گرامی اگر نظری در مورد طراحی، محاسبه، ساخت و استقرار پارکینگ ها و همچنین موارد مربوط به طراحی سازه ها و غرفه های چادر و نصب در پارکینگ ها و سایت های نظامی دارید، تجربیات خود را از طریق بخش نظرات در پایان به اشتراک بگذارید. این سخنرانی را در وب سایت IranTent به اشتراک بگذارید.


معیارهای اصلی در طراحی پارکینگ با سقف پارچه ای

یکی از مهم ترین مسائل در طراحی و اجرای سازه های مسکونی، تجاری، اداری و حتی بیمارستانی، طراحی مناسب فضاهای پارکینگ سرپوشیده و فضای باز است. تهران و بسیاری دیگر از کلانشهرهای کشور در واقع به دلیل ترافیک خسته کننده به پارکینگ سیار تبدیل شدند و به همین دلیل طراحی پارکینگ های عمومی برای خودروها یک کسب و کار پرسود در اقتصاد ایران در دهه 1400 است.

طرح مضاعف و فردی و طرح ترافیک در تهران استفاده از پارکینگ عمومی را به یک ضرورت قابل توجه در پایتخت تبدیل کرده است و مناطق مسکونی به ویژه برج ها و مجتمع ها حداکثر استفاده از پارکینگ ها را دارند. پارکینگ های در فضای باز برای جلوگیری از آسیب احتمالی نیاز به سازه هایی برای کاهش نور خورشید بر روی سقف خودرو دارند.


پارکینگ با سقف پارچه

بنابراین اولین گام در پروژه پارکینگ رعایت معیارهای طراحی است. پارکینگ خصوصی هر نوع توقف گاهی اوقات برای وسایل نقلیه ساکنان و کاربران در امکانات مسکونی و تجاری غیر عمومی محفوظ است. پارکینگ عمومی گاهی اوقات به توقف گاه گفته می شود که مربوط به مشاغل عمومی است و می تواند از طریق قوانین آگهی شده مورد استفاده عموم قرار گیرد. اقلام ارائه شده در این سخنرانی مربوط به چاپ چهارم قوانین پارکینگ شهرداری تهران است که در تاریخ 29 مهر 1395 اعلام شده است.

اندازه پارکینگ

پارکینگ علاوه بر رده های خصوصی و عمومی، دارای سه گروه است. گروه اول یک پارکینگ کوچک است که می تواند 3 خودرو را در خود جای دهد. گروه دوم است

منبع : سایبان پارکینگ