سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش فایل2

سیستم های بازی در ورزش فوتسال

مرجع فایلهای امورزشی | سیستم های بازی در ورزش فوتسال

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

 

 

  • مرجع فایلهای امورزشی | سیستم های بازی در ورزش فوتسال

    سیستم های بازی در ورزش فوتسال


    سیستم های بازی در ورزش فوتسال
    دسته: تربیت بدنی

    بازدید: 1 بار

    فرمت فایل: docx

    حجم فایل: 772 کیلوبایت

    تعداد صفحات فایل: 20

    سیستم از ارکانی اصولی و آشنائی با تکنیک است و زیر بنای اولیه تکامل تاکتیک‌های تیمی می‌باشد بر اثر پیشرفت‌های علمی و عملی در فوتبال امروز جهان کم کم سیستم‌های قدیم جای خود را به روش‌های جدیدتری از تاکتیک‌های تیمی داده است اصولا سیستم‌ها رکنی از تاکتیک‌های تیمی به حساب می‌آیند و بازیکنان، اجرای تاکتیک‌های فردی و شروع مجدد خود را بر اساس شناخت سیستم‌

    قیمت فایل فقط 10,000 تومان


    خرید

    سیستم های بازی در ورزش فوتسال

    بر حسب مقررات و قوانین بازی فوتسال و به منظور ایجاد نظم بازکنان تیم‌ها قرار‌ها و یا تعهد مسئولیت‌هایی در محوطه محدودی از زمین‌ با هم می‌گذارند.

    در فوتسال سیستم‌ و شکل آرایشی تیم نقش مهمی دارد. بر اساس و شرایط بازی با تیم حریف سیستم برنامه ریزی می‌شود. اما باید گفت در اجرا و حرکت‌های بوجود آمده توسط بازیکنان تغییرات زیادی حاصل می‌شود و بازیکنانی که توانایی و شعور بالائی دارند می‌توانند سریعاً در تغییر شکل و نحوه آرایش تیم تصمیم بگیرند.

     آموزش سیستم  3ـ1

    سه نـفر در زمین خـودی و یک نفر که ویژگی حفظ توپ و ارسال پاس دقیق را دارد، در زمین حریف می‌ایستد. سه نفری که در زمین خودی هستند سعی می‌کـنند با پاس‌های متوالی و چرخش سریع بازیکنان در عـرض زمین شـبیه به 8 انگلیسی موقعیتی از قبل تمرین شده بوجود آورند تا با صاحب توپ نمودن نفر رأس (در زمین حریف)، حـرکت و حملـه خود را آغازنمایند.

     

     

     

     

     

     

     

    آموزش سیستم  0 ـ 4 ـ 1

    در این سیستم استقرار بازیکن‌ها در شکل مشخص شده و باید سه نکته مهم رعایت گردد

    1ـ آمادگی جسمانی خوب: بازی و دویدن

    2ـ پاس دادن زیاد: استفاده از هوش وتکنیک بازیکن

    3ـ اجرای تکنیک شوت: شوت در تمام حالت‌های مختلف ( روی پا، داخل پا، نوک پا و سر ضرب )

    در این سیستم استقرار بازیکن در پشت توپ می‌باشد

     

    آموزش سیستم 1ـ2ـ1

    در این سیستم یک نفر به عنوان دفاع آخر و پوششی قرار گرفته و دو بازیکن دیگر در کناره‌های زمین به صورت کشویی از یکدیگر حمایت می‌کنند و نفر آخر هم از این 2 نفر حمایت می‌کند در جلوی 2 بازیکن کناری یک رأس حمله قرار دارد که هر لحظه بر اساس شرایط بازی و توپ انجام وظیفه می‌کند.

     

     

    دو بازیکن به صورت مدافع انجام وظیفه می‌کنند و حرکت این دو مدافع حمایت از یکدیگر می‌باشد بدین صورت که، اگر مدافع اول درگیر شود مدافع دوم به صورت کشویی از او حمایت می‌کند و برعکس و دو نفر به صورت مهاجم وظیفه خود را انجام می‌دهند.

    1-2.PNG

     

    دو نفر به صورت مدافع در مقابل دروازه بازی می‌کنند ویک نفر در جلوی دو مدافع بازی می‌کند و یک رأس حلمه در جلوی یار خودی کار خود را انجام می‌دهد.

    نکته مهم در فوتسال داشتن سه فاکتور قدرت تصمیم گیری (توانایی)، آمادگی جسمانی و سرعت است که این فاکتورها می‌تواند یک تیم را تا مرز قهرمانی هدایت نماید. همچنین نوع تمرینات و اتخاذ سیستم نیز می‌تواند به تیم کمک کند.

    قیمت فایل فقط 10,000 تومان


    خرید

    برچسب ها : سیستم های بازی در ورزش فوتسال , سیستم های بازی در ورزش فوتسال , Futsal Sports Games , سیستم , فوتسال , روش بازی در فوتسال