سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش فایل2

زندگی نامه پیامبر

مرجع فایلهای امورزشی | زندگی نامه پیامبر

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

 

 

  • مرجع فایلهای امورزشی | زندگی نامه پیامبر

    زندگی نامه پیامبر


    دسته بندی : مباحث رشته ها » عمومی رشته ها

    تحقیق زندگی نامه پیامبر
     متشکل از 52 صفحه ، در قالب word  قابل ویرایش و اماده پرینت

    بخشی از محتوا ::
     حضرت محمد صلی الله علیه و آله در سال عام الفیل (570 میلادی) در ماه ربیع الاول دیده به جهان گشود. مورخان و دانشمندان شیعی ولادت رسول گرامی اسلام را در صبح جمعه روز هفدهم ربیع الاول و اکثر علمای اهل سنت ، دوازدهم همان ماه می دانند .
    شجره‌نامه پیامبر
    پدر بزرگوار رسول خدا عبدالله ،پسر عبدالمطلب ،و مادر ارجمندش آمنه دختر وهب است. اجداد او عبدالمطلب بن هاشم بن عبد مناف بن قصی بن کلاب بن مرة بن کعب بن لؤی بن غالب بن فهر بن مالک بن نضر بن کنانه بن خزیمة بن مدرکة بن الیاس بن مضر بن نزار بن معد بن عدنان، همگی موحد و از مردان نیک روزگار خویش بوده‌اند.

    سرپرست پیامبر
    حضرت محمد صلی الله علیه و آله، هنوز به دنیا نیامده بود (یا در گهواره بود) که پدرش در بازگشت از شام «سوریه» در مدینه درگذشت. از آن پس سرپرستی کودک به عبدالمطلب، بزرگ خاندان قریش ،رسید و او نیز کودک را به دایه‌ای به نام حلیمه از قبیله بنی‌سعد سپرد.
    حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم پنج سال در قبیله بنی‌سعد نزد حلیمه بود و پس از آن به دامان خانواده خویش بازگشت. پس از مدتی، آمنه برای زیارت قبر همسر خویش، عبدالله، و دیدار خویشاوندان راهی مدینه شد. او در این سفر فرزند خود را نیز همراه برد، یک ماه در شهر مدینه درنگ کرد و هنگام بازگشت در محلی به نام« ابواء» از دنیا رفت.
    عبدالمطلب پس از درگذشت آمنه، بیش از پیش از محمد محافظت می‌کرد؛

    • محتوای فایل دانلودی:

      تحقیق زندگی نامه پیامبر
      متشکل از 52 صفحه ، در قالب word قابل ویرایش و اماده پرینت