سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش فایل2

زیبایی صورت: چه باید کرد و در مراقبت از پوست صورت چه نباید کرد

 

 

زیبایی صورت: چه باید کرد و در مراقبت از پوست صورت چه نباید کرد

 

برای زیبایی صورت و داشتن پوستی زیبا و درخشنده، تداوم در مراقبت روزانه از پوست و استفاده از محصولات مناسب بسیار مهم است. این که آیا هدف این است که آهسته پیری پوست طبیعی و یا کاهش و جلوگیری از جوش و آکنه, همه ما نیاز به مراقبت های زیادی برای سالم نگه داشتن پوست ما. به جای نگاه کردن به روال روزانه مراقبت از پوست خود را به عنوان یک کار دشوار، شما می توانید آن را به عنوان یک فرصت soothing برای بهبود و بهبود پوست خود را ببینید. مراقبت مداوم روزانه پوست اولین گام در بازگرداندن سلامت پوست و درخشش است.

 

 

در این مقاله، ما جوانب مثبت و منفی از یک برنامه ایده آل مراقبت از پوست روزانه اشاره خواهد کرد. با ما بمون...

بایدها

?) قبل از رفتن به رختخواب آرایش خود را تمیز کنید.

 

اگر علاوه بر لوازم آرایشی با آرایش بخوابید، تجمع تمام خاک ها، چربی ها و سموم که در طول روز در پوست تجمع می کنند، می تواند مشکلات پوستی زیادی از جمله منفذ مسدود شده، سوزش پوست و جوش و آکنه ایجاد کند. تنها یکی دو دقیقه طول می کشد تا صورت خود را از باکتری های مضر پاک کنید که به جلوگیری از مشکلات ناخوشایند پوستی در آینده کمک خواهد کرد. این به اندازه مسواک زدن لازم است.

?) صورتتان را بشویید.

 

حداقل یک بار صبح و یک بار قبل از رفتن به رختخواب صورتتان را بشویید. شما می توانید پاک کننده صورت از انتخاب خود را برای پاک کردن سطح پوست استفاده کنید. پاک کننده های صورت به رهایی از لکه های تیره ناشی از آفتاب سوختگی یا آلودگی محیط زیست کمک می کنند.

 

اگرچه بیشتر افراد برای تمیز کردن پوست قبل از رختخواب بیش از حد تنبل هستند، اما پاک کردن پوست اثرات شگفت انگیزی بر رنگ پوست دارد.

اطلاعات بیشتر در مورد آن...

تونر است و چگونه استفاده از آن به تمیز کردن صورت کمک می کند؟

?) هر روز کرم ضد آفتاب را روی پوست اعمال کنید.

 

اگر هر روز از پوست خود در آفتاب مراقبت نکنید، آسیب ناشی از خورشید می تواند مشکلات جدی پوستی ایجاد کند. در واقع قرار دادن بیش از حد اشعه فرابنفش از خورشید یکی از علل اصلی پیری پوست است.

 

به همین دلیل است که ضروری است به استفاده از کرم ضد آفتاب به عنوان بخشی از روال مراقبت از پوست روزانه خود را. اگرچه مرطوب کننده ها یا لوازم آرایشی ممکن است حاوی کرم ضد آفتاب باشد، اما برای مراقبت از پوست در طول روز کافی نخواهد بود. بنابراین، یک کرم ضد آفتاب طیف گسترده با SPF حداقل 30 در روز اعمال کنید.

?) هر روز پوست خود را هیدرات کنید.

 

اگر روال روزانه شما به گونه ای است که صبح ها عجله می کنید، گاهی ممکن است از مرطوب کننده استفاده نکنید. علاوه بر ضدآفتاب، مرطوب کننده بهترین محصولی است که می تواند به برنامه مراقبت روزانه پوست شما اضافه شود.

 

این که آیا آن را پوست روغنی و یا خشک خود را, و یا چیزی متوسط, انتخاب مرطوب کننده مناسب برای نوع پوست خود را می تواند تفاوت زیادی در زیبایی صورت خود را.

بهترین محصولات پوستی چاپار انلاین

 

 

پنکیک آر تی اس

ست براش ? تایی Opallusion Dreamy بی اچ کازمتیک

بالم لب دیپ سنس مدل بامبو

بالم لب دیپ سنس مدل میوه های استوایی

قلم طراحی ناخن مدل داتینگ مجموعه 5 عددی

قلم استون مدل REMOVAL PEN

بالم لب دیپ سنس مدل رز

پالت سایه 21 رنگ فبل مدلES2890

تونر پاک کننده صورت لافارر مدل آبرسان دیجی کالا

کرم روشن کننده قوی درمالیفت دیجی کالا

کرم آبرسان و مرطوب کننده سوپکس مدل HYDRA PLUS دیجی کالا 

استیک پاکسازی پوست سیمپل حاوی زغال چوب بامبو چاپارانلاین   chaparonline.com 

منبع : 

https://www.shrunken.com/ae1hZ

https://bit.ly/3JUXYwm

https://cutt.ly/eIqafZK

https://chaparonline.com/product-category/skincare