سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش فایل2

محصولات شرکت اسباب بازی لگو

به احتمال زیاد همه شما در دوران کودکی خود با این اسباب بازی ها بازی کرده اید. لگوها بلوک های پلاستیکی محبوبی هستند که می توان آنها را به اشکال مختلف ساخت. بچه ها سالهاست که از این اسباب بازی استفاده می کنند و نسل های زیادی با آن خاطره دارند. این اسباب بازی ها آنقدر محبوب و دوست داشتنی هستند که افراد در هر سنی از بازی با آنها لذت می برند. همچنین ممکن است علاقه مند باشید که در مورد تاریخچه اسباب بازی های لگو و اینکه لگو چیست بدانید.

لگو چیست؟

فکر نمی کنم کسی باشد که نداند لگو چیست. مطمئنم از کودکی با این اسباب بازی ها آشنا هستید. حتی اگر از شرکت لگو اطلاعی ندارید، می توانید با اسباب بازی های آن شکل های مختلفی خلق کنید. اما به طور کلی، اگر می خواهید بدانید لگو چیست، باید بگوییم که لگو یک اسباب بازی پلاستیکی است که می توان آن را با آجر روی هم قرار داد. بنابراین می توانید ظاهری را که می خواهید با آنها ایجاد کنید.

لگو یکی از محبوب ترین اسباب بازی های کودکان است و به همین دلیل همه کودکان جهان طرفدار آن هستند. اگر که به تاریخچه شرکت لگو نگاهی بیندازید، متوجه می شوید که شرکت لگو در طول تمام این سال ها برای کودکان و والدین آنها محبوب بوده است. تکه های رنگارنگ و کوچک لگو برای کودکان بسیار جذاب و همچنین سرگرم کننده هستند و به رشد مهارت ها و آموزش کودک کمک می کنند.

در واقع، کودک با کنار هم قرار دادن و جدا کردن مکرر آنها مهارت های بسیاری را می آموزد. این اسباب بازی به دلیل کارایی بالا و فواید زیادی که برای کودکان دارد، به عنوان یک اسباب بازی کامل و مفید به حساب می آید.

تاریخچه بازی های لگو

حالا که متوجه شدید لگو چیست، بهتر است داستان شرکت لگو را بدانید. برایتان جالب خواهد بود که این شرکت چگونه فعالیت خود را آغاز کرد و چگونه به مرور زمان به عنوان یک برند محبوب شناخته شد.

اوله کرک کریستینسن مخترع و سازنده لگو بود و در سال 1932 شرکت لگو را در دانمارک تأسیس کرد. اکنون ممکن است بپرسید که لگو یعنی چه؟ این کلمه از کلمه دانمارکی "لگ" به معنای "بازی" و "گود" به معنای "خوب" گرفته شده است. در واقع لگو ترکیبی از دو کلمه دانمارکی به معنای "بازی خوب" است.

از سال 1919، اوله کرک کریستینسن به ساخت در و پنجره برای ساختمان های چوبی مشغول شد. در سال 1932 مشکلات اقتصادی و شرایط نامساعد مالی شرکت او را دچار بحران کرد و اوضاع شرکت در آشفتگی شدیدی فرو رفت. به همین دلیل، آقای اول کرک کریستینسن تصمیم گرفت عروسک های چوبی بسازد و بفروشد تا اوضاع را اصلاح کند. در واقع می توان گفت که تاریخچه کمپانی لگو از همین زمان آغاز شد. سپس شروع به ساختن تعداد زیادی اسباب بازی کرد. این اسباب‌بازی‌ها شبیه لگوهای امروزی بودند، از چوب ساخته می‌شدند و اغلب به صورت هواپیما، ماشین و غیره به فروش می‌رسیدند.

پس از مدتی آقای کریستینسن به فکر انتخاب نام مناسب برای شرکت خود افتاد و در نهایت با کمک سایر شرکا نام لگو را برای این شرکت انتخاب کرد. از آنجایی که موسس گروه لگو برای کیفیت اسباب بازی هایش اهمیت زیادی قائل می شد، از بهترین چوب برای ساخت آنها استفاده کرد.

به دلیل کیفیت و زیبایی محصولات شرکت اسباب بازی لگو، با آشنایی بیشتر مردم با این اسباب بازی و شناخت لگو، فروش این شرکت افزایش یافت و به این رشد ادامه داد. در تاریخچه کمپانی لگو در دوران جنگ جهانی مشخص است که این بازی ها حتی در آن شرایط هم طرفداران خود را از دست ندادند و هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود.

همانطور که گفتیم برند اسباب بازی لگو از چوب برای ساخت اسباب بازی ها استفاده کرده است. این روند ادامه داشت تا اینکه در سال 1947 مدیریت شرکت لگو تصمیم گرفت از پلاستیک به جای چوب برای ساخت اسباب بازی ها استفاده کند.

پس از مرگ اوله کرک کریستینسون در سال 1958، فعالیت های شرکت لگو به سرپرستی پسرش ادامه یافت. سال 1960 بود که یک آتش سوزی ناگهانی در کارخانه اسباب بازی سازی لگو رخ داد. از آنجایی که نیمی از اسباب‌بازی‌های کارخانه هنوز چوبی بودند، آتش شدت گرفت و خسارات زیادی به شرکت وارد شد. پس از این اتفاق، شرکت لگو در تمام اسباب بازی های خود از پلاستیک استفاده کرد. اما در آن سال ها بود که افراد بیشتری از برند لگو در کشورهای دیگر مطلع شدند. این برند در دنیا محبوبیت زیادی پیدا کرد و محصولات آن در فرانسه، آلمان، سوئد، انگلستان و ... به فروش رسید.

بعدها شرکت اسباب بازی لگو قطعات و تجهیزات بیشتری را برای بازی کودکان تهیه کرد. این شرکت همچنین مکعب های پلاستیکی بزرگتری را برای کودکان تولید می کند. با گذشت زمان بسته بندی های جذاب تری لگو با مدل های زیبا برای کودکان مانند جنگ ستارگان، فضا، دزدان دریایی، قلعه ها و ... در بازار ظاهر شد. هنگامی که مردم سراسر جهان فهمیدند لگو چیست، از بازی با آن و ایجاد خاطرات خوش با آن لذت بردند.